Kracht zit in aandacht
Papier is een sterk bindmiddel tussen mensen. Het is laagdrempelig en heeft een hoge intuïtieve en emotionele impact. Zelfs in deze digitale tijden drukken veel mensen en bedrijven nog digitale documenten af op papier.
De emotie van papier
Een persoonlijke brief of wenskaart toont een grote betrokkenheid omdat de schrijver de tijd neemt om zijn boodschap over te brengen. Een tekst op papier maakt de informatie letterlijk tastbaar en zoveel rijker aan emotie.
Meer aandacht voor een bericht
Papier gaat over inspireren, informeren en een relatie bouwen. Het is tastbaar en tijdsintensief en net dat maakt het voor veel mensen erg waardevol. Die aantrekkingskracht van papier werkt zowel bij persoonlijke boodschappen op papier als bij gedrukte boeken, kranten, magazines, brochures en advertenties.
Papier is er voor iedereen
Het gebruiksgemak van papier blijft onovertroffen: iedereen die kan lezen en schrijven kan er mee aan de slag. De voornaamste reden: papier is tastbaar, herkenbaar en gemakkelijk in gebruik.