De nieuwe internationale campagne Love Paper zet de duurzaamheid en mogelijkheden van papier in de kijker. Two Sides, de non-profitorganisatie die de campagne lanceert, probeert consumenten over de hele wereld alle positieve verhalen over papier, drukwerk en papieren verpakkingen te vertellen. Het gaat onder meer om de milieuvriendelijkheid tot het vermogen om het mentale welzijn en de creativiteit van consumenten te verbeteren.
De wereldwijde campagne Love Paper belicht de duurzame en aantrekkelijke eigenschappen van drukwerk, papier en papieren verpakkingen. Bovendien is de campagne gericht op iedereen, aangezien papier, print en verpakkingen het dagelijkse leven van iedereen beïnvloedt.
Daarnaast komt de campagne met een eigen Love Paper-logo, een geregistreerd handelsmerk dat maandelijks meer dan 20 miljoen consumenten bereikt via advertenties in kranten en tijdschriften. De organisatie moedigt merken, retailers en printbureaus aan om het Love Paper logo te gebruiken en zo de duurzaamheidsboodschap wijd te verspreiden. Maar ook u kunt het logo gebruiken om uw liefde voor papier te delen via Facebook, Twitter of Instagram. Papier.be doet alvast mee!
Bron: https://lovepaper.org/