Het nieuwe boek
‘De power van post’ van Tatjana Raman en Katrien Merckx legt uit waarom bedrijven er alle baat bij
hebben om gedrukte communicatie op te nemen in hun marketing- en
communicatiestrategie. Het wordt immers steeds moeilijker om bepaalde doelgroepen
te bereiken én hen aan te spreken. Millennials
en vooral Generatie Z, zijn enorm selectief met aandacht voor reclame.
Gedrukte communicatie komt letterlijk bij de mensen binnen en heeft hierdoor
een grote impact.
Acht experten
buigen zich in het boek over de kracht én het belang van printmedia in digitale
tijden. Met heel concrete voorbeelden wordt getoond waarom gedrukte
communicatie een volwaardige plaats verdient in de marketingstrategie.
Verschillende studies bevestigen dat gedrukte media meer en diepgaander
aandacht krijgt van de consument. De aantrekkingskracht van papier is daarom
een erg belangrijke troef voor marketeers.
Bron: https://www.ebook.nl/ebook/9789401480567-de-power-van-post-tatjana-raman-katrien-merckx/
en https://www.papier.be/nl/kracht-zit-in-aandacht/